Lene….

Nu stiu cum va simtiti voi, dar eu sunt bolnavă. Nu știu dacă există vreun tratament, însă sunt sigură că nu sunt singura care suferă de așa ceva. Începe cu o stare de somnolență de fiecare dată când ai ceva de făcut. Continuă cu un mini-atac de panică imediat după ce te gândești la consecințe. În unele cazuri se poate constata o dorință ieșită din comun de a face curățenie, de a spăla vase sau de a-ți suna prietenii și de a vorbi cu ei ore in sir la telefon…orice, numai să nu ajungi față-n față cu ele…cu cărțile.

Da, asta e o postare despre LENE. Mereu am lăsat lucrurile pe ultima sută. Nu prea am avut de suferit pentru că sunt deșteaptă și mă descurc citind o singură dată … până acum. Nu știu să tocesc, trebuie să înțeleg ce citesc pentru a determina conținutul să ia un loc pe canapeaua din capul meu. În momentul ăsta am nevoie de un impuls (probabil o palmă) si spatiu mult in jur, pentru că-s cam groase cărțile cu eseuri la romana…. Mă înțelege cineva?

Lasă un răspuns

